Wednesday, July 28, 2010

တကယ္လုိ႔ ျပန္ပို႔ခံရရင္ ခင္ဗ်ားတုိင္းျပည္မွာ ဘာေတြလုပ္ဖုိ႔ ရွိသလဲ။

ပါကစၥတန္က မစၥ အာမက္ ကို ႏုိင္ငံေရး ခုိလႈံခြင့္ မေပးပါဘူး။ သူဟာ ပု၀ါမၿခံဳခ်င္ပါဘူးလုိ႔ ထြက္ဆုိခဲ့ပါတယ္။ ေန႔တုိင္း တေန႔ကို ၅ႀကိမ္လည္း မရွိခုိးႏိုင္ပါဘူး။ ေယာက်ာၤးတေယာက္ ေယာက္က အနားမွာ မရွိရင္ေတာ့ အိမ္တြင္းထဲ တခ်ိန္လံုး မေနခ်င္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ သူထြက္ဆိုတာက သူ႔မွာ ေရြးခ်ယ္စရာ လမ္းမရွိလုိ႔ ပု၀ါလည္း ၿခံဳခဲ့ရတယ္၊ ၅ႀကိမ္ ရွိခုိးခဲ့တယ္၊ အိမ္တြင္းထဲ ပုန္းခဲ့ရတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

သူ ထြက္မဆိုတာကေတာ့….

“က်မဟာ အေမရိကန္မွာ ေနလာတာ သိပ္ၾကာခဲ့ပါၿပီ၊ အခုေတာ့ က်မ အရင္ကနဲ႔ မတူေတာ့ပါဘူး၊ က်မရဲ႕ တုိင္းျပည္က အူေၾကာင္ေၾကာင္ စည္းကမ္းေတြကို ဆန္႔က်င္ဖုိ႔ အဆင္သင့္ကို ျဖစ္ေနပါၿပီ။ အဲဒီလုိ ထံုးတမ္းစဥ္လာေတြကို လုပ္ဖုိ႔အင္မတန္ကို ရႊံမုန္းေနပါၿပီ။ အဲဒါေၾကာင့္ က်မဟာ ဒါေတြကို လုပ္မွာ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ က်မကုိပဲ ဖမ္းလုိက္ေစခ်င္ပါေတာ့တယ္။ ရုိက္ႏွက္တာကိုပဲ ခံခ်င္ပါေတာ့တယ္၊ က်မ ဂရုမစုိက္ႏုိင္ေတာ့ပါဘူး၊ က်မ ေခါင္းမီွးမၿခံဳေတာ့ဘူး၊ ၅ႀကိမ္ မရွိခုိးေတာ့ဘူး၊ အိမ္တြင္းလည္း မပံုးႏုိင္ေတာ့ဘူး၊ ဒါေတြကို လံုး၀မလုပ္ေတာ့ဘူး…….”

No comments: